Izvrsni turistički rezultati
- Zašto nam je bilo važno ulagati u turizam
Hrvatska turistička industrija bila u našem zadnjem mandatu prema broju turističkih dolazaka i rastu broja zaposlenih u turističkim djelatnostima na najvišim razinama u povijesti. Svakog dana stizali su novi podaci koji su ukazivali na rekordnu turističku sezonu. Obogaćivanjem turističke ponude željeli smo produžiti sezonu i povećati konkurentnost Hrvatske kao turističke destinacije.
Izvrsni turistički rezultati diljem Hrvatske pokazivali su uspjeh promišljenog ulaganja u turističku infrastrukturu i unaprjeđenje usluge. U prvih šest mjeseci 2015. godine u turističkim je djelatnostima bilo 30% više zaposlenih na neodređeno vrijeme. Ulaganjem u stalne turističke djelatnike i u stalne sezonce značajno smo podizali kvalitetu turističkih usluga jer je ljudski faktor najvažnija karika za uspjeh u turizmu.
- Investicije i prihodi u turizmu
Na kraju mandata naše Vlade bilježili smo značajan porast ulaganja u turizmu u odnosu na prethodne dvije godine. 2015. godine investicije u turizam iznosile su oko pola milijarde eura, što je bio znatan porast u odnosu na 2014. i 2013., kada su iznosila 410 milijuna eura, odnosno 230 milijuna. Samo u 2015. godini otvoreno je 25 potpuno novih, odnosno obnovljenih hotela, što je više nego u posljednjih desetak godina. Prihodi od turizma u 2014. iznosili su 7,4 milijardi eura, a u prvom kvartalu 2015. porasli su 13,8 posto u usporedbi s istim razdobljem lani.
- Dodatne informacije
Specifična po svojoj raznolikosti, Hrvatska je za vrijeme našeg mandata imala za cilj ima produljenje sezone bogatom ponudom aktivnosti unutar programa Hrvatska 365. Bogatstvo hrvatske kulturno-povijesne baštine, posebice baštine pod zaštitom UNESCO-a, čine veliku snagu hrvatskog turizma.