Davorko Vidović, kandidat za predsjednika SDP-a: Ljudi su važni

Tim, jačanje uloge članova, bolja stranačka organizacija, vraćanje sadržaja u politiku, više inicijative i proaktivnog pristupa i orijentacija na lokalne izbore – u tih pet točaka sažeo je svoj izborni program kandidat za predsjednika SDP-a Davorko Vidović, ističući I svoj izborni slogan – “Ljudi su važni”. Na današnjoj konferenciji za novinare u središnjici SDP-a kazao je kako je siguran u pobjedu SDP-a na sljedećim parlamentarnim izborima. “Mi to možemo, mi ćemo to i učiniti. U politku treba vratiti sadržaj. Ona ne smije biti nadmetanje pojedinaca nego stranaka u nuđenju konkretnih rješenja na konkretne izazove ljudi u ovoj zemlji.” SDP, nastavio je, mora biti alternativa aktualnoj vladajućoj stranci, ali ta se alternativa ne može iscrpljivati u kritiziranju. Moramo nuditi vlastita rješenja za koja imamo golemi potencijal u stranci s više od 30 tisuća članova, i njih više od 20 posto visokoobrazovanih, s magisterijima i doktoratima. Ljude u ovoj zemlji zanimaju rješenja golemih problema s kojima se Hrvatska susreće u prvih 100 dana Sanaderove Vlade – stagflacijom, padom proizvodnje, rastom inflacije, kontinuiranim padom mirovina, nedopustivo visokom nezaposlenošću. Građane zanima kako pristojno živjeti od rada, kako svojoj djeci osigurati pristojnu perspektivu i elementarnu sigurnost. Zato SDP svoju prepoznatljivost mora graditi na socijalnoj osjetljivosti i solidarnosti sa slabijima, smatra Vidović.
Pozivajući se na SDP-ovih dvadesetak razvojnih strategija, predstavljenih tijekom kampanje za parlamentarne izbore, naglasio je kako ih treba vratiti u fokus, i to ponajprije aktiviranjem tima. “Projekt tima bio je sjajan, složen projekt kojim se htjelo doprijeti do najkvalitetnijih ljudi kojima SDP raspolaže. Njihovim angažmanom na izradi politika izvrsno smo se programski pripremili za izbore, najkvalitetnije u povijesti SDP-a. Došlo je vrijeme obrisati prašinu s tih programa,” smatra Vidović. Sloganom “Ljudi su važni” želi, kako je rekao, istaknuti kako ljudi moraju biti u središtu i djelovanja unutar SDP-a, ali i prema građanima.

Vidović je podsjetio da je kao jedan od utemeljitelja SDP-a i potpredsjednik Stranke u, kazao je, “herojskim vremenima”, značajno doprinio rastu SDP-a od 5,14 posto 1992. godine do pobjede na parlamentarnim izborima 2000. godine. “Tada smo SDP profilirali kao najjaču političku snagu ove zemlje, zahvaljujući jasnoj viziji, sjajnoj organizaciji i osloncu na ljude SDP-a, ne samo članove nego i simpatizere, ali i građane koji su prepoznali što im nudimo.” Jačanje stranačke organizacije u dijelovima Hrvatske gdje smo danas neobjašnjivo slabi, Vidović također smatra važnom točkom svojega programa. “SDP mora dodatno učiti slušati ljude, njihove želje i probleme. Iako druga najveća stranka u Hrvatskoj, još nismo “pokrili sav teren”. Jedna od prvih zadaća nakon unutarstranačkih izbora je imati barem stranačkog povjerenika gdje god imamo, slikovito rečeno, deset birača.”
Lokalne izbore Vidović je označio prioritetom u radu SDP-a. Slabom karikom smatra oslabljen koalicijski potencijal SDP-a. “Snažno zagovaram suradnju kao načelo političkog djelovanja. To nije samo potencijal političkih stranaka s kojima možemo surađivati, ali ne pod svaku cijenu i ne sa svima. Taj potencijal znači da moramo naći saveznike i u nevladinim udugama, unutar civilnog društva, sindikata,” kazao je.
Odgovarajući na novinarska pitanja o tijeku kampanje za predsjednika SDP-a, Vidović je kazao kako predlaže četiri do šest skupova odnosno debate kandidata za predsjednika pred članstvom, a otvoren je i za sučeljavanje na televiziji, iako “ne može reći je li to baš najpametniji način. To je možda u skladu s tom estradizacijom politike. Smatram da bi bilo korisnije obratiti se članovima Stranke. No, svaki oblik suočavanja mišljenja ću podržati,” kazao je, zaključivši kako u kampanju ide sam i kako nije eksponent nijedne frakcije nezadovoljnika.

  Priopćenje 59,00 kB
  Životopis 61,50 kB